Sessió Participativa amb Equip de Govern

Avatar: Debat oficial Debat oficial

Treball conjunt amb tot l’equip de govern per a la realització d’una autodiagnosi basant-nos en la triple reflexió:
• Temes / aspectes a mantenir i reforçar del municipi perquè són atributs clau.
• Temes / aspectes a reorientar.
• Temes / aspectes a incorporar.

Sessió interna telemàtica amb els membres de l'Equip de Govern